18 Ocak 2015 Pazar

BREZİLYA İŞİ İŞLEMELİ BEBEK YELEĞİ

Ah o elleri öpülesi anneler yok mu? Sağolsun yeleği o ördü. İşlemesi bana düştü. Önce ablama yaptık. 
Benim yelek yarım beklemede :)


 Aşağıdaki fotoğraflarda yapılışını adım adım göstermeye çalıştım. Yelek örülürken çiçeklerin saksıları cep halinde 3 sağa ve 3 sola bırakılıyor. 
İşlemelerde iplik olarak çizmeli oya alti ipi kullandim.
   Siz farklı ip de kullanabilirsiniz. Mor çimenleri tığ ile saksıların üzerine örüyoruz. İsterseniz saksıları da istediğiniz bir renkte işleyebilir veya çimenleri yeşil yapabilirsiniz. Çiçekleri ise iğneyle aşağıdaki nakış adımlarını kullanarak işliyoruz. İnşallah sizler de beğenirsiniz.










2 yorum:

  1. Merhaba yelek nefis olmuş elinize sağlık. Ben çok acemiyim acaba bana Yeleğin ölçülerini yazabilirmisiiniz. Kaç ilmek nerede kesiliyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yelek artık küçük geldiği için hurca koyup kaldırmıştım. Tekrar indirip bir bakayım, bakar bakmaz cevap yazarım inşallah.

      Sil